Garantinės sąlygos ir grąžinimas
Garantinės sąlygos
1. Prietaisui suteikiamas garantinis laikotarpis, skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.
2. Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama garantijos kortelė arba pirkimo sąskaita faktūra. Kortelė, kurios bent viena grafa neužpildyta ar trūksta pardavėjo parašo bei antspaudo, laikoma negaliojančia.
3, Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:*naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;
*prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;
*prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;
*gedimas atsirado dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės);
*dėl savaiminių detalių nusidėvėjimo(anglies šepetėliai (angliukai), laidai, akumuliatoriai, jungtys, įrankių laikikliai ir kt.);*gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;
*gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);
*gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;
*gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;
*jei prietaisas buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;
*jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas;
Garantinis aptarnavimas
MAKITA. įrankiams suteikiama 1+2 metų garantija. 1+2 reiškia, jog įsigydami gaunate 1 metų garantiją, o per mėnesį nuo įrankio įsigyjimo užregistravus įrankį internetu, gaunate dar 2 metų garantiją. Viso - 3 metų garantiją. Profesionaliai Makita įrankių linijai yra taikoma 3 metų garantija, įrankį užregistravus puslapyje:
https://www.makita.lt/3-year-warranty.html
Šių gaminių garantinį ir pogarantinį servisą atlieka įgalioti serviso centrai šiais adresais:
„MAKITA“ SERVISO CENTRAS L.Zamenhofo g. 3, Vilnius ,
Vilnius Savanorių pr. 178 (UAB "Technikos Meistrai" 8 5 2311564)
Arba kituose makita serviso partneriuose:
https://www.makita.lt/service-partners.html
BOSCH. Profesionaliems įrankiams (mėlynajai linijai) suteikiama 1+2 metų garantija. 1+2 reiškia, jog įsigydami gaunate 1 metų garantiją, o per mėnesį nuo įrankio įsigyjimo užregistravus įrankį internetu, gaunate dar 2 metų garantiją. Viso - 3 metų garantiją. Profesionaliai Bosch įrankių linijai yra taikoma 3 metų garantija, įrankį užregistravus puslapyje https://pro360.bosch-professional.com .
Šių įrankių garantinį ir pogarantinį remontą atlieka Bosch įrankių serviso centras, tel. (8-37) 71 33 52. Išsikviesk servisą į namus - https://www.bosch-servisas.lt/Pages/SendToRepairTerms.aspx .Taip pat galite kreiptis pas mus adresu, nurodytu skiltyje „kontaktai“, iš kur jūsų įrankis bus nusiųstas remontui.
FESTOOL. Šiems gaminiams yra suteikiama 3 metų garantija. Įrankį būtina užregistruoti Festool puslapyje per 30d nuo pirkimo:
https://www.festool.lt/servisas/garantija-all-inclusive
Šių įrankių garantinį ir pogarantinį remontą atlieka Festool įrankių serviso centras, tel. (8-37) 32 13 16 . Taip pat galite kreiptis pas mus adresu, nurodytu skiltyje „kontaktai“, iš kur jūsų įrankis bus nusiųstas remontui.
DeWALT produktams yra taikoma standartinė 2 metų garantija*. Produktą užregistravus DeWalt tinklapyje, jam yra papildomai suteikiama 1 metų garantija (viso 3 metai). Sužinoti ar yra tokia galimybė jūs galite gamintojo tinklapyje adresu: www.DEWALT.eu/3. Norint gauti 3 metų garantiją, savo produktą turite užregistruoti gamintojo tiklapyje per 4 savaites (nuo pirkimo datos).
Garantinio gedimo atveju produktą atsiųskite mums ir mes pasirūpinsime, kad suremontuotą arba pakeistą produktą jūs gautumėte kaip galima greičiau. Jei atvykti iki mūsų negalite- vežkite iki artimiausio Dewalt atstovo jūsų mieste kartu su garantiniu sertifikatu, kurį gavote kartu su įrankiu.
*Dewalt viniakalėms taikoma 1 metų garantija.
Prekių grąžinimas
www.teronis.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis ir Dovanas įsigytas kartu su Preke. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ patvirtinimą iš̌ Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį (Rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate).Gavęs Prekes arba Prekių komplektus, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių komplektus bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo gavimo dienos į Pardavėjo sandėlį.
Pirkėjas atsako už Prekės NEGRĄŽINIMĄ, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš̌ Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį (Rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate).
Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims nėra taikoma.
*Lazerininiai įrankiai (Atstumų matuokliai, lazeriniai nivelyrai, lazerių imtuvai) negarąžinami.
Prekes galite grąžinti per OMNIVA paštomatus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Kaip grąžinti prekę per OMNIVA paštomatus?:
Užpildykite prekių grąžinimo formą http://www.flipo.lt/parduotuves/teronis-lt
Grąžinamoje pakuotėje su grąžinama prekė PRIVALO BŪTI užpildyta Omnivos grąžinimo forma. Kitu atveju prekė nepriimama, siunčiama atgal siuntėjui.
Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą
Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39 cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.
Pinigus į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinsime per 5 darbo dienas (kai tik prekė pasieks mus).
Prekes, kurios netelpa į Omnivą paštomatą ir sveria daugiau nei 30 kg. prašome susisiekti telefonu +370 5 2384372!Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo”.