Prekių katalogas

Sniego pūstuvas Villager VST 70, 66cm

  • Sniego pūstuvas Villager VST 70, 66cm

    Kodas: 8605032603148
    Lizingo skaičiuoklės
    • gf
    • ml
    • esto3
    • esto
    Skaičiuojama...
    i
  • Savaeigis benzininis sniego valytuvas, patikimu LONCIN varikliu 

     

    Sniego valytuvo darbinis plotis yra 66 cm, jis turi 6 į priekį ir 2 atbulinės eigos pavaras. 

     

    Variklio gamintojas: LONCIN
    Variklio: oru aušinamas, 4-turtaktis
    Variklio darbinis tūris: 212 cm3
    Šildomos rankenos
    Led apšvietimas
    Ratų diametras: 36,5 cm
    Starteris: elektrinis
    Darbinis plotis: 66 cm
    Darbaračio tipas: dantytas, plieninis
    Maksimalus sniego metimo atstumas: 11 m
    Pavarų skaičius: priekyje: 6, gale: 2
    Išmetimo krypties reguliavimas: rankinis iš operatoriaus vietos
    Svoris: 88 kg 

     

    Atsisveikinkite su sniego problemomis

    Aukštos kokybės Villager VST 70 benzininis sniego valytuvas buvo sukurtas taip, kad atitiktų bet kokius žiemos iššūkius. Kad ir kiek sniego atneštų žiema, baltos dangos nuėmimas - nekelia problemų. Ši galinga mašina skirta greitai ir lengvai nuvalyti ekstremalų sniegą, kartu siūlo neįtikėtiną valdymą, manevravimą ir tarnaus ilgus metus. Benzininis sniego valytuvas yra pasiūlymas reikliems vartotojams, kuriems reikia patikimos mašinos, skirtos ilgesniam darbui sklype.  

     

    Žemos temperatūros paleidimo garantija su LONCIN varikliu

    Dėl novatoriškų technologijų didelio našumo, patikimą žieminį LONCIN variklį, kurio galia yra 4.4 - 5.2kW, jį galima greitai ir lengvai užvesti net esant labai žemai temperatūrai. Didelis 212 cm3 variklio darbinis tūris suteikia pakankamai galios atšiauriausiomis žiemos sąlygomis. Be to, dėl OHV technologijos su vožtuvais viršuje, jis siūlo neįtikėtiną efektyvumą, kurį galima pastebėti didesne galia ir mažesnėmis degalų sąnaudomis bei susidėvėjimu. Ketaus cilindro įdėklas garantuoja didelį patvarumą daugelį metų.  

     

    Veiksmingas sraigtinis tiektuvas

    Specialiai sukurta 66 cm darbinio pločio sraigtinė frezavimo sistema suvaro sniegą į korpusą, o po to išstumia jį per išleidimo kaminą 11 m atstumu. Frezė pagaminta iš sustiprinto, patvaraus plieno – sniegas ir ledas susmulkinami. sraigto mentės prieš įleidžiant jas į korpusą. Taip suprojektuotas darbinis mazgas yra idealus ir visiškai saugus betoniniams paviršiams, tokiems kaip šaligatviai, trinkelių takai ir kt. Tvirtas sraigtinis konvejeris leidžia dirbti tiek su užšalusiu, tiek su labai šlapiu sniegu.  

     

    Slydimo ir aukšto protektoriaus padangos

    Abiejose įleidimo kanalo pusėse dedamos slydelės yra pagamintos iš specialios medžiagos, kuri apsaugo ir apsaugo žemę nuo įbrėžimų ir pažeidimų. Dar daugiau – jais reguliuojamas atstumas tarp žemės ir sniego valytuvo korpuso. Be to, didelės padangos su specialiu protektoriumi garantuoja puikų mašinos sukibimą, todėl sniego valytuvui dažniausiai nereikia naudoti papildomų grandinių.  

     

    Patogus sniego išmetimo kampo reguliavimas

    Aukštas, 190 laipsnių besisukantis, smūgiams atsparus išmetimo vamzdis ir plieninis korpusas labai palengvina darbą su dideliu sniegu ir ledu – pamirškite apie daug laiko atimantį sniego valymą kastuvu, kuris vargina nugarą.

      

    Sniego valymas tampa smagus

    Pristatomas sniego valytuvas turi 2 didelius, guminius varomuosius ratus, palengvinančius mašinos vairavimą bet kokiomis sąlygomis – sužinokite apie nepaprastą darbo komfortą su pavara su 6 priekinėmis pavaromis. Galimybė dirbti atbuline eiga leidžia lengviau paimti įrenginį, jei jis būtų palaidotas ar įstrigęs.

      

    Sniego valymas, kuris nepavargsta

    Lengvas darbas ir lengvas valdymas dėl ergonomiškos formos rankenos. Darbas su ratų pavara vargins dar mažiau.  

     

    Nepamirškite apie variklio alyvą

    Tiekiamo sniego valytuvo variklis be alyvos, o degalų bakas – be benzino. Prieš užvesdami įpilkite variklio alyvos ir degalų. Pirmasis alyvos keitimas turėtų būti atliktas po 5 darbo valandų. Kiekvienas kitas po 20-25 valandų darbo. Raginame kartu įsigyti ir į standartinę įrangą neįeinančią variklinę alyvą.